کتاب «فارسی بخوانیم» اول ابتدائی:

در تصویردرس اول کتاب،پدری را میبینیم که دارد برای بچه اش کتاب «جوجه اردک زشت» را میخواند.سوال:به نظر شما هیچ کدام از مولفین محترم کتب درسی نمیدانند که نویسنده ی این داستان هانس کریستین اندرسن یهودی است و موضوع این کتاب همان ایده ی بازگشت به ارض موعود یهودیان است؟ در درس دوم باز هم کتاب جوجه اردک زشت در قالب کتاب به تصویر کشیده شده است.

 

کتاب قرآن اول ابتدائی:

اعضای یک خانواده به همراه پدربزرگ و مادربزرگ سر سفره نشسته اند و پدر بزرگ مشغول خواندن قران است و تسبیحی هم در دست مادربزرگ است.سوال:چرا پدر و مادر موجود در تصویر قران نمیخوانند؟ چرا این تصویر را در ذهن کودک فرو میکنند که قران و دین مربوط به نسل گذشته است؟یا چرا تصویر تنها درخت موجود درحیاط مسجد؛ خشکیده است؟

کتب مقطع راهنمایی و دبیرستان:

مباحث احکام اسلامی فقط در چند درس از کتاب های دین و زندگی خلاصه شده است.یعنی در طول 7 سال (راهنمایی و دبیرستان) تنها به تیتر بعضی از احکام رساله پرداخته میشود.سوال: یک بچه مسلمان احکام ضروری یک مسلمان را از کجا باید بیاموزد؟ آیا اصلا انگیزه ای در نوجوان ایجاد میکنند که به سراغ احکام مورد نیاز خود برود؟خلاء احکام کتاب را کدام نهاد؛در چه زمانی و به چه صورت پر میکند؟

موشک های نرم!

بعید میدانم کسی با آن زن نیمه برهنه ای که در همه جای زندگی کودکان این دیار جا خوش کرده آشنا نباشد.همان زنی که به دروغ خودش را عروسک جا زده اما از اندام گرفته تاپوششش زنانه است .باربی امروز همراه کیف و لوازم التحریر و وسائل شخصی فرزندان ماست. همراه و الگوی دختران جامعه ی ماست.دخترانی که قرار است مادران فردای ایران اسلامی باشند.

 

 

 


 

 

پ.ن.1: هانس کریستین اندرسنِ یهودی مهمترین نویسنده کودکان تلقی می شود و قصه «جوجه اردک زشت» مهمترین اثر اوست. یونسکو روز تولد کریستین اندرسون را روز جهانی کودک قرار داده است.

 

پ.ن.2: عروسک باربی اسم خلاصه شده ی باربارا دختر کوچک رئیس کمپانی متل یعنی اقای هندلر بود.باربی به زودی و با بهره گیری از ابزار رسانه ای صهیونیست در صف اول عروسک ها جای گرفت و فروش فوق العاده ای کرد.جالب توجه است که طراح باربی جک رایان کارمند ارشد پنتاگون و طراح موشک اسپارو و هاوک بود!شرکت متل او را بخاطر تخصص و استعدادش در شناخت فرم هیکل زنان استخدام کرد. ص 27 صهیونیسم مسیحی.خواندن این لینک رو اکیدا و شدیدا و خواهشانه ان!توصیه میکنم.

 

پ.ن.۳: تا چند قرن قبل مشهورترین لقب یهودی ها «موش کثیف»بود.علتش این بود که بهودیان اغلب در مکان های کثیف زندگی میکردند و معمولا ناقل بیماری خصوصا بیماری طاعون بودند.لذا از سوی اروپائیان به موش کثیف مشهور بودند.یهودیان به محض قدرت گرفتن صهیونیسم و نفوذ در عرصه ی رسانه ای جهت تغییر افکارعمومی اروپا ؛ تصویر و شخصیت های زیبایی از موش درست کردند.موش های تر و تمیز و دوست داشتنی که هیچ وقت هم شکست نمیخورند! میکی ماوس و  موش و گربه از مهمترین این آثار هستند.

 

پ.ن.۴:غرض از پی نوشت های 2 و 3 این بود که دقت کنیم ببینیم دشمنان از چه چیزهای کوچکی برای اشاعه ی افکار و فرهنگشون استفاده میکنن.اونوقت ماها دست رو دست هم گذاشتیم و چشممون دنبال یک معجزه ی فرهنگیه!


موضوعات: امام حسن مجتبی علیه السلام  لینک ثابت



[یکشنبه 1397-06-25] [ 07:14:00 ب.ظ ]